woensdag 6 november 2013

Hoe blij kan een mens zijn?

Zie eens wat er hier daarnet op de mat viel? (Ale, niet letterlijk, want bij ons valt alles netjes in de brievenbus...) Een mooi pakketje uit de Camargue...


Nee, toch niet :-) Het kwam uit Antwerpen. Sommigen onder jullie zullen het wel herkennen als het blauwe pakketje dat Ilse van Ettepet wegschonk omdat ze zo blij was met alle stemmen die haar de eerste plaats in de Zonen09-wedstrijd bezorgden met haar Hot Pants. Een welverdiende eerste plaats trouwens!

Uit de bijna 100 deelnemers koos Mr. Random verrassend genoeg mij uit en daar ben ik geweldig blij om! Want zie eens hier, de inhoud van de envelop!


En dat leuke rode zakje, he (ik heb het heel voorzichtig met het tornmesje opengemaakt, Ilse, zodat ik het nog eens opnieuw kan gebruiken), daar zat nog vanalles in: leuke handjesclips (super he!!), pompoenknoopjes (dat zal waarschijnlijk voor Halloween 2014 zijn), een verstelbare ring en 2 klosjes lichtblauw garen.


En dat stofje... Echt, is dat niet om verliefd op te worden...? Travelling circus van Michael Miller. Een heel uitnodigend stofje... Wat zou ik daarmee maken (als ik er al durf in te knippen...)? 

Bedankt, Ilse!

5 opmerkingen:

  1. Geniet ervan Karolien!
    Ik ben zeker dat je een tof idee zal vinden voor het stofje...
    De trouw was trouwens echt geweldig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehoe! Wat een leuke verrassing! Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi, hier kwam het van Castellane ! Leuk he !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben zo druk geweest de afgelopen dagen dat ik je blog nog niet eens gezien had!
    Heel graag gedaan hoor! Ik hoop dat je er hele mooie dingskes mee gaat maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En LOL dat je dat zakje opengetornd hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen