vrijdag 8 november 2013

Boekenbeurs 2013

Gisteravond was het nocturne op de boekenbeurs en we hadden gratis ticketjes kunnen bemachtigen. Hoera!
40 minuutjes rijden, zolang duurt het normaal om er te geraken. Gisteren deden we er 2u over! Keilang aanschuiven voor en op de Brusselse ring, eventjes overwegen om toch maar huiswaarts te keren, maar de boekenbeurs, die is al die moeite waard. Toch?
Mijn ventje was nog zo lief om mij aan de ingang af te zetten om daarna zelf nog 40 minuten te moeten rondrijden om parkeerplaats te vinden. Uiteindelijk bleef er nog amper 2u over om tussen de boeken te kunnen snuisteren. Net genoeg voor mij, zo bleek. 

Momenteel ben ik zo gefocust op mijn hobby, dat ik niet veel oog had voor andere boeken (we hebben in onze gemeente zo'n goeie bibliotheek dat ik daar alles vind wat ik nodig heb en waar ze bijbestellen wanneer dat niet zo is) en alleen maar rondspeurde naar plakkaatjes met "Hobby" erop. Vooral veel uitnodigende boeken over breien en haken, maar aangezien ik dat nog niet kan, heb ik die maar links laten liggen. Hoewel ik ooit wel zin heb om het eens te proberen. Ik zie zoveel leuke dingen passeren op jullie blogs. Maar misschien leen ik dan wel gewoon eens een haak/breinaald (of 2 natuurlijk :-)) van iemand om te zien of het wel iets voor mij is, voor ik ook daarin ga investeren :-) Ik heb het vroeger, in het 1ste leerjaar wel ooit geleerd, maar ik ben het compleet kwijt.
Daarnaast wel enkele nieuwe naaiboeken, maar in sommige daarvan vond ik alleen heel eenvoudige patroontjes die ik gewoon op internet kon vinden of die al in andere boeken opgenomen zijn. Dus, ik heb me goed ingehouden. Flink he. Ik ben uiteindelijk maar met 1 boek naar huis gekomen. Deze kon ik echt niet weerstaan en ik denk dat er heel veel (!) exemplaren over de toonbank zullen gerold zijn. Maar deze, die is van mij!




2 opmerkingen:

  1. Ik zat ook op de Brusselse ring vast gisteren!! Frustrerend hè? Moest nog met mijn kind gaan leuren ook want mijn man zat in een andere file vast en was niet op tijd thuis.

    Maarreh, wat heerlijk je gescoorde boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie! Ik heb hem ook net gekregen voor mijn verjaardag!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen