woensdag 22 januari 2014

Uitslag giveaway

Waar jullie vandaag ongetwijfeld nog meer op wachten, is natuurlijk het resultaat van mijn giveaway, waarvoor ik jullie het aantal stofjes in mijn voorraad (6 IKEA-bakken) liet raden.


Sommigen gingen effectief aan het tellen, anderen deden een wilde gok. Die gokjes gingen van 134 tot 185. Voor zij die echt gaan tellen zijn, zullen de meeste bakken wel meegevallen zijn, de tricky one is die met de kleurenkatoentjes hier rechtsboven. Daar zitten veel kleine lapjes stof een beetje verdrongen... Ik weet het, het ziet er helemaal zo erg niet uit als je ze zo allemaal samen ziet he? Dat denk ik ook altijd, waardoor ik dus maar blijf bij kopen. Maar jullie hebben mijn koopwoede dus allemaal onderschat... momenteel zitten er namelijk maar liefst 219 stofjes in mijn voorraad! Dat betekent dat Tine de winnares is. Proficiat, Tine, stuur je me even een mailtje (adres: zie rechts)?

Intussen zijn er nog 4 uitgegaan (weggegeven bij de swap), maar 14 terug in (swap, madame tirette en petit pan in Antwerpen), wat de status op de volgende stand brengt:

Status Stashbusting 2014:
Out: 12
In: 26


En nu wordt het tijd dat ik gauw weer in actie schiet! Het naaien staat sinds de nieuwjaarskadootjes precies een beetje op een laag pitje. Ik begin al te snakken naar de lente, terwijl het nog niet eens echt winter is geweest. Met die donkere avonden ontbreekt me een beetje de fut om te naaien 's avonds.




7 opmerkingen:

  1. Oeps, inderdaad een beetje onderschat :)
    Maar ik ben toch een beetje fier op mijn tweede plaats (als ik juist gezien heb) Proficiat aan Tine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai zeg, zoveel... Heel schoon opgeruimd dus, het lijkt veel minder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai dat is een grote voorraard hoor. En inderdaad die lente mag komen. Nu nog wwinterkledij maken is ook niet meer nodig รจ .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaar. Ik was zo een teller, ik heb dan toch niet zo goed gekeken. De winter is ook niet echt mijn seizoen, ik ben ook niet zo productief op naaivlak momenteel. Haken en breien daarentegen vind ik zo knus in de winter, en dat is waar ik nu mee bezig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha Karolien, zalig!
    Eerlijk gezegd denk ik dat ik mijn eigen stofvoorraad ook onderschat.
    Ik denk dat ik ook is moet gaan opruimen en tellen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lol, ik ga niet tellen. Echt niet.
    Enne... die stashbusting; start2sew zou ik zo zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Netjes hoor....en toch meer dan zo op't eerste zicht lijkt ( ik durf de mijne bijna niet te tellen....)
    Edje kwam vandaag allerlei leuks langs brengen.....zat daar ook niet wat van jou tussen?
    Merci....:)

    BeantwoordenVerwijderen