donderdag 22 mei 2014

Join our happy race

Kleine Oliver is exact op onze Willem zijn derde verjaardag geboren. Van een leuk kadootje gesproken: niet zoveel mensen krijgen een nieuw vriendje voor hun verjaardag, toch? :-)

In elk geval, het kindje is intussen alweer een half jaar. Het kadootje had een paar maanden op zich laten wachten, maar is intussen ook wel een paar maand geleden afgeleverd (zo erg ben ik dus nog niet). Het nieuws was alleen nog niet tot bij jullie geraakt.

Ik maakte het "Join our happy race" truitje uit Ottobre 3/2013, en bleef voor de gelegenheid in hetzelfde thema als het origineel patroontje: autootjes dus.
Ons poppemieke mocht deze keer poseren en dat deed ze heel gewillig! Kijk maar even mee...

Een truitje met korte mouwen, een kap, drukknoopjes
en een buikzakje.
Voor poppemie bijna een heus kleedje.
 
 

De drukknoopjes: geen makkie met de hamer
door zoveel (flexibele) laagjes
Heerlijk veel plaats om de handjes diep in de zakken te verstoppen.

 En dan nog een paar "kapstok"-fotootjes die ik graag met jullie deel:

 

Een heerlijk patroontje dat zeker nog van onder mijn naaimachine zal rollen.
Oliverke zal er intussen waarschijnlijk al inkunnen en met de afgelopen zomerse dagen, lijkt het me ideaal. Ik ben benieuwd om binnenkort een foto op écht model te zien :-)

Status Stashbusting 2014:
Out: 27
In: 55

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi!
    Ik gebruik de snaps! Is gemakkelijker dan die hamer ( loopt bij mij steeds mis) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! En ik heb pas zelf iets gemaakt met dat stofje. Alleen is de achterkant bij mij kaki van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen