woensdag 27 maart 2013

Stilte, geen rust

Er is hier de voorbije weken zoveel te doen geweest en eigenlijk heb ik zoveel dingen waarover ik zou kunnen bloggen, maar ik kom er gewoon niet toe... Al twee weken heb ik jullie dus intussen op nieuws van me laten wachten.

Waar ik dan wel allemaal mee bezig was? Wel...

- Ik ben gaan indoor cyclen voor Kom Op Tegen Kanker
- We zijn met de hele familie gaan geocachen rond het kasteel van Brasschaat met een collega en zijn lieve familie
- We hebben samen met onze buren een zondagse brunch gehouden: heerlijk ontbijt voor het goede doel aan huis geleverd! Schoonbroer en -zus nemen deel aan de Benin Classic 2013 en organiseerden dit ontbijt als eerste actie om geld in te zamelen
- Ik heb een bijscholing bedrijfsEHBO gevolgd. Weer heel leerrijk, vooral met een simulant die bepaalde situaties zo realistisch kan naspelen dat je er schrik van krijgt ;-)
- We zijn Jaspers geboorteboom gaan oppikken (evenals het glaasje cava die er door de gemeente bij gegeven werd ;-))
- We zijn voor het eerst sinds lange tijd nog eens met zijn tweetjes gaan uit eten, voor mijn verjaardag en tegelijk onze 8 jaar samen!
- Alsof ze het wist, viel die dag ook het pakje van De Sierkip in de bus, echt een hele leuke verrassing! Ik won het speldje met vilten roosje. Ik ben er echt mee in de wolken en ik wil er dan ook zeker nog eens apart over bloggen, maar dat zal niet meer voor vanavond zijn, want ik wil er nog een paar mooie fotootjes van nemen. Maar ga zeker alvast eens op haar blog kijken, ze maakt echt prachtige dingen! Daar kan ik zo jaloers op zijn.


- Ik ben voor het eerst sinds anderhalf jaar nog eens terug gaan lopen, gewoon een kwartiertje om mee te beginnen, 's morgens vroeg voor 8u! Het was ijskoud, maar het deed zo'n deugd de benen weer eens te kunnen strekken.
- Ik heb mijn eerste babyjurkje voor een tweede keer gemaakt, want het was spijtig genoeg toch een beetje te klein. Foto's volgen zodra het meisje haar feestje gehad heeft. Dan kan ik er hopelijk eentje plaatsen waarop ze het aan heeft.
- In de naailes ben ik met een kleedje en een blazer bezig, hopelijk beide binnen een paar lessen af!
- Mijn ventje kwam vandaag van de winkel terug met... surprise... de Groeten uit Transitiƫ, nog eerder dan dat Mme het zelf in haar handen gekregen had! Hoe grappig is dat!


- We zijn nog altijd goed bezig met onze 40 dagen zonder vlees (de laatste week gaat binnenkort in), hoewel we wel al een keer gezondigd hebben intussen, die ene keer in het restaurant, waar de keuze "vegetarisch" nogal beperkt was.
- Ik heb heel veel (zo'n 120) koekjes (palmiers) gebakken om te trakteren op het werk. Nee, hoor, dit zijn ze niet allemaal.


- En we hebben onzen oudsten in het eerste kleuterklasje ingeschreven! Kleine kindjes worden zo snel groot...

Ik hoop heel binnenkort wat nieuwe creaties te kunnen posten, zodat ik mijn 25 volgers niet teveel teleurstel. ;-)  Vergeten jullie niet over te schakelen op Bloglovin'?

3 opmerkingen:

  1. Genoeg bedrijvigheid!!
    Super dat je voor het goede doel bent gaan indoor cyclen!! en heerlijk he, de schoenen aantrekken en gewoon gaan wanneer het je uitkomt! Heb ik ook gedaan en op een gegeven moment ook wat wedstrijdjes mee gepikt. Ben ook een keer gesponsord, liep toen voor Kika (kinderen met kanker).
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad met vele fijne dingen bezig geweest (en nog bezig) :-) Wij hebben een voorlopig compromis met de kinderen, we houden 1x per week vegidag dus zo komen we dit jaar aan 52 dagen :-) En misschien wel nog meer, als ze het wat meer zien zitten. Gisteren in elk geval lekkere quiche gegeten met avocado en prei.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, jij bent even druk geweest! En goed bezig met allerlei zaken! Veel plezier van je rozenspeld en bedankt voor je compliment. Maar jaloers moet je niet zijn hoor, ieder zijn ding, ieder zijn talent! Fijne Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen