dinsdag 5 maart 2013

Trein-T-shirt

"Tein! Tein! Tein!"
Dat is het enthousiaste geroep van onze Willem, die in de wolken is met zijn "nieuwe" T-shirt! Nu hij al een paar keer mama mee afgezet heeft aan het station 's morgens en de trein (inclusief alle reizigers) heeft uitgezwaaid, is hij er dol op. Ideaal dus, dit trein-T-shirtje. Of hoe een gewoon effen blauw T-shirtje van de HEMA er in 10 minuten tijd veel vrolijker kan gaan uitzien...


Helemaal tevreden ben ik toch niet van die strijkapplicaties... Dit is al de tweede die ik probeer, en ze houden gewoon niet, hoelang of hoeveel keer ik er ook over strijk. Ik hoef ze zelfs nog niet te wassen, of ze komen al terug los. Ook deze moest ik dus nog even helemaal rondomrond stikken met zigzagsteek. De eerste was een kikker en ik kan jullie garanderen: niet makkelijk, die lange smalle tenen! Ligt het aan mij of hebben jullie dezelfde ervaring?

1 opmerking:

  1. Ik heb zelf nog geen echte ervaring met strijkapplicaties, liggen er wel een paar klaar om ooit te gebruiken. Vind het wel mooi dat ze omzoomd zijn met zigzagsteek maar kan me wel voorstellen dat het soms priegelwerk is. Deze 'tein' is in elk geval geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen