woensdag 22 mei 2013

Stoffenspektakel Maastricht 2013

Het laatste stoffenspektakel van het seizoen. Dat kon ik niet missen. Al moesten we er helemaal voor naar Maastricht rijden :-) Net als Luik en Namen een heel aangenaam stoffenspektakel, waar je op je gemak, zonder geduw en getrek zoals in Leuven of Mechelen, je stofje kunt uitkiezen en meteen kunt betalen zonder een kwartier te moeten aanschuiven.
Zoals je ziet, heb ik opnieuw een uitgebreid stoffenvoorraadje ingeslagen, zodat ik er de hele zomer mee door kan, tot een van de eerste stoffenspektakels van het nieuwe seizoen.


En (ook) deze keer heb ik met elk stofje duidelijke plannen! :-)
Het linkse stapeltje is allemaal bedoeld voor rokjes voor mezelf (de onderste drie met voering, de bovenste 5 waarschijnlijk zonder, ik heb er in elk geval nog geen voorzien), de middelste tricotstofjes worden twee t-shirts en een kaptrui voor de zoontjes en de rechtse stapel (inclusief de mousse achteraan) is voorzien voor kadootjes, die heel binnenkort moeten afgeleverd worden, dus dat zijn de projectjes die waarschijnlijk het eerst op de blog zullen verschijnen.
Daarnaast natuurlijk weer wat fournituren voor de afwerking, wat boordstof en een extra stofje die zo goedkoop was dat ik het niet kon laten liggen, maar waar ik nog niet meteen weet wat ik ermee zal doen.

En nu... aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten