dinsdag 25 februari 2014

Prinses Pénélope

Lang lang geleden (toch wel zeker 2 maand! ;-)) werd in Belgenland een lief klein prinsesje geboren. Haar naam, Pénélope, heeft ze in elk geval niet gestolen. Net als de beeldschone Griekse Penelope, echtgenote van Odysseus, zal zij omwille van haar schoonheid ongetwijfeld menige harten sneller doen slaan. Dat zie ik nu al!

Prinsesjes horen in de watten gelegd te worden, dus toen haar mama aankondigde dat ze 3 dagen later op het werk langs zou komen, schoot ik meteen in actie, zodat ik haar met dit pakje kon verwelkomen.



Benieuwd naar de inhoud? Misschien heb je al een klein vermoeden. Vlindertjes, knoopjes en een randje afgewerkt met paspel...
Help je even mee het pakje open te maken?

Ooooh, het is een jasje! Een babyjasje uit Zo Geknipt! Dat was nog eens lang geleden!
Uit het stofje waar eerder ook al de afscheidskadootjes voor de creche rolden.


Ooooh, en daaronder zit nog een dekentje verstopt. Ideaal om kleine prinsesjes warm te houden tot het jasje past.


De combinatie vlinders en bloemetjes heb ik natuurlijk niet zomaar willekeurig gekozen. Nee, ik vond dat het perfect bij het geboortekaartje paste, ook al is het dan in een iets andere kleur.


Poppemie wil met veel plezier wel even showen.


En met een echt prinsesje ziet dat er dus zo uit :-)

En? Voel jij ook je hart weer sneller slaan?
Zeg niet dat ik het niet gezegd had he! ;-)


Status Stashbusting 2014:
Out: 18
In: 27

7 opmerkingen: