vrijdag 11 januari 2013

Origami-doosjes

Wat heb ik mij weer mispakt aan de kerstvakantie! Elk jaar opnieuw kijk ik er reikhalzend naar uit. Zeeën van tijd zou ik hebben. Ik zou eindelijk eens alles kunnen doen waar ik zin in heb: ik zou mijn eerste T-shirt afwerken, ik zou cadeautjes maken, ik zou lezen, ik zou het huis wat gezelliger maken... Ik had er echt zin in! En voor je het goed en wel beseft, zit je alweer achter de computer... op het werk. Niet veel nieuws dus de voorbije weken, maar er is verandering in zicht! Ik ben op dit moment aan zoveel dingen tegelijk bezig dat ik wel voer heb voor een paar weekjes bloggen! :-)

Vandaag passeerden deze origami-doosjes mijn pad en meteen moest ik aan mijn uitgebreide collectie vellen Kruidvat-papier denken, waar ik mijn man meteen na Elisanna's berichtje op Facebook voor op pad had gestuurd: van elk setje kochten we 2 pakketjes, dus 120 vellen knutsel/inpakplezier! Zie eens hoe mooi de kleurtjes combineren met deze mini-orchidee ;-) Het lijkt me een heel leuk doosje voor kleine cadeau'tjes, maar bij mij krijgt ze een plaatsje op mijn bureau, voor postzegels, paperclips, of nog iets anders. We zien wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten