vrijdag 16 september 2016

Schoolgerief

Om nog even in de 'terug van start'-modus te blijven, wou ik jullie toch nog even de spulletjes laten zien die ik maakte voor Willem voor zijn nieuwe start in het eerste leerjaar.

Op het lijstje stond onder meer:
- een pennenzak voor de kleurpotloden


- een pennenzak voor de stylo's, slijper, gom, stiftjes, latje, ...


- een turnzak




- een kussentje voor in de leeshoek


Ik weet niet van wie hij dat heeft, maar Willem is zo oneindig efficiƫnt in het kiezen van de stofjes... Ik sta er echt van te kijken!
Ik kan daar echt uren aan spenderen, maar terwijl ik nog de 8-tal bakken met katoentjes van verschillende kleuren aan het uitstallen was, had hij al na de 2e bak zijn keuze gemaakt. Zonder veel tralala wees hij direct de stofjes aan die hij voor de verschillende projectjes wou. En verrassend genoeg pasten die stofjes dan nog wonderbaarlijk goed voor elke project op zich.

"Willem to the rescue!" als ik weer eens niet uit mijn stoffenkeuze geraak :-)


Pennenzak Landkaart: patroontje van het naaisalon De Rode Draad, stofje: Liesellove
Pennenzak hertjes: patroontje van het naaisalon De Rode Draad, stofje: Stoffenspektakel, denk ik
Turnzak: "Om de hoek" uit Zo Geknipt 2, stofjes: uit het enorme aanbod uit mijn Brussels 2dehandskoopje
Kussentje: "Rond kussen" uit Zo Geknipt 1, stofjes: Soft Cactus


3 opmerkingen:

  1. Ik maakte bijna net dezelfde dingen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stofjeskiezen heeft hij dan van zijn vader?!
    Uw mannen zijn helden in stofjes joh.
    Het zijn inderdaad mooie combinaties die hij eruit koos, zo groot dat hij al wordt seg, het eerste leerjaar al!

    BeantwoordenVerwijderen