woensdag 12 december 2012

Het moest er eens van komen...

Al maandenlang volg ik de creatieve uitspattingen van een heel pak mensen in blogland. Vreemd hoe je het gevoel kan hebben sommige mensen al door en door te kennen, hoewel je ze toch nooit ontmoet hebt. Het voelt gewoon als één grote familie van gelijkgestemde zieltjes, die me mateloos inspireren met hun blogs. Hoe ecologischer hun ideetjes, hoe meer ze op mijn bezoekje mochten rekenen. Mijn hoofd zit intussen propvol ideeën: cadeautjes voor vrienden en familie, kleertjes voor de kindjes, allerlei opbergsystemen die wat meer orde in huis moeten brengen, leuke gadgets, ... och, ze moeten er gewoon uit. En hoe kan dat anders dan door er iets mee te doen? Hier en nu.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd wat er op jouw blog allemaal te bewonderen zal zijn. Het klinkt alvast veel belovend! Zelf heb ik nog niet echt de moed (en de tijd) gevonden om mijn blog te lanceren. Nog even low profile blijven dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat ik al meteen een eerste reactie van je krijg. Ik ben zelf ook wel een klein beetje benieuwd! :-) Misschien moeten we er ineens samen aan beginnen...?

      Verwijderen
  2. Ja, ik herken dat familie gevoel zo! Inmiddels ook al echt een aantal vriendinnen overgehouden aan internetblogs en forums. Ik ga je blog volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat we je hebben geinspireerd om een blog te beginnen!
    Ik ga je volgen!
    En natuurlijk heel benieuwd naar je Zo Geknipt recept uitvoeringen!

    BeantwoordenVerwijderen