dinsdag 4 november 2014

Terug van weggeweest

En als we nu eens terug begonnen waar we geëindigd waren...
... het uilenkleedje dat ik in juni maakte.

Ik kan het namelijk écht niet laten deze überschattige foto, die ik door de mama toegestuurd kreeg, met jullie te delen.


Zo schattig dat ik besliste mijn eerstvolgende naaiwerkje uit hetzelfde stofje, maar volgens een ander patroontje, te maken, als één van de vele achterstallige geboortecadeautjes die intussen op mijn todo-lijstje beland zijn. Dat ligt intussen klaar voor verzending. Zodra ik bericht krijg dat het aangekomen is, kan ik het dus ook aan jullie laten zien!

Intussen ben ik ook aan een geheim projectje begonnen, waar ik de komende maand misschien af en toe een sluier van kan oplichten, zonder het volledig te laten zien. We houden het even spannend ;-)

1 opmerking: